Tell me your story purpose mission message

and I'll help you bring it to life

Beelden die raken

Voor ondernemers met een sterke maatschappelijke missie of visie

Val op in een oceaan van coaches en onderscheid je als expert in jouw vakgebied met de juiste visuals.
 
+ Voor mensen met een sterke sociale missie of visie.
+ Die verschil willen maken voor mensen, onze maatschappij en de aarde
+ Die ‘eenheid’ gedreven zijn
+ Als ondernemer of binnen een organisatie

 

“Aaaargh! Hoe dan?! Mijn boodschap moet de wereld in

“Ik heb geen idee hoe ik mijn boodschap visueel moet communiceren”

“Ik heb moeite om de juiste mensen aan te trekken”

“Pfff ik heb te weinig tijd om alles te ontwerpen”

Je bent zeer gedreven en weet precies hoe je mensen kunt helpen met jouw belangrijke boodschap, methode of visie. Maar een valkuil voor ons als ondernemer is dat we alles zelf willen doen… en dat kost tijd. 

Tijd waarbij je niet bezig bent met daadwerkelijk mensen helpen, nieuwe mensen aantrekken of zelf opladen. 

Zeker bij de start van je eigen bedrijf zijn content maken of visuele middelen ontwerpen vaak punten waarop je geld wilt besparen. Je bent zeker niet de enige die hiermee worstelt.

Kan dit ook anders?

yes! Oui! si! ja! Ken! Hai! Ik kan je helpen

Hoe kun je je boodschap tot leven brengen?

Met de juiste creatieve middelen:

+ Is jouw boodschap super helder en goed te begrijpen

+ Vergroot je je zichtbaarheid

+ Straal je expertstatus uit door passende visuele middelen

+ Hou je tijd over voor andere belangrijke zaken die je niet over kunt dragen. 

 

Hoe kunnen beelden helpen?

De juiste visuals hebben de kracht om mensen in hun hart te raken en de juiste mensen naar je toe te trekken. Door naar je visuele representatie te kijken voelen ze intuïtief aan of ze met je willen werken.

Bespaar tijd

Afbeeldingen verduidelijken je boodschap kort en duidelijk. Zo is de uitleg veel sneller en bespaart je niet alleen tijd maar uiteindelijk ook geld.

Vertrouwen

Door te investeren in de juiste communicatiemiddelen en educatief materiaal laat je zien dat je klanten en cliënten belangrijk zijn. Zo maak je echt verbinding.

Uitstraling

De visuele beelden zijn als het visitekaartje van je bedrijf. Hier kun je je kernwaarden duidelijk uitdrukken en zo de juiste mensen aantrekken.
Sivan Ravivo

Sivan Ravivo

Studio Ravivo | Vorm - Gever

Ik vind het geweldig om mensen te helpen hun levensdoel te leven. Omdat het de mijne is om jouw verhaal en doel visueel te maken. Vertel me wat je verhaal is, vertel me wat je boodschap is en ik breng het tot leven. Ik zal je helpen om het in deze wereld uit te dragen.

Laten we samen creëren!

Creatief ontwerper voor ondernemers

FOCUS

Laat mij het voor je regelen, zodat jij je kunt concentreren op waar je goed in bent.

Ervaring

Kunstacademie, 10+ jaar ervaring in het ontwerpveld en met een sterk creatief netwerk. Je kunt erop vertrouwen dat elk project goed wordt aangepakt en afgerond.

CreatieKRACHT

De wereld heeft genoeg van dezelfde beelden en mensen die elkaar keer op keer imiteren. Laten we samen nieuwe dingen maken!

Wat kunnen we samen creëren?

Bekijk voorbeelden

Voorbeelden van ondernemers

Eyra Moon is een veelzijdige coach. Ze ontwierp zelf haar merkidentiteit, schrijft en zingt prachtige liedjes en combineert dit allemaal in haar bedrijfsidentiteit. Ze vroeg me om haar logo te animeren zodat ze het kan gebruiken in haar inspirerende video’s online. Er is geen achtergrond in deze animatie, dus ze kan het op elke achtergrond plakken die ze kiest.

Psychologiepraktijk Carla Schellings
Hoe blijf je gezond in werk waarin je zelf jouw belangrijkste instrument bent en dat veel emotiemanagement vraagt? Wanneer je als professioneel begeleider te weinig toekomt aan zelfzorg, kan dit gevolgen hebben voor de inhoud van je werk en voor jou als persoon. In haar boek ‘Take Care!’ wordt op een praktische manier uitgelegd hoe je jezelf als instrument scherp en helder houdt door zelfzorg. Zo kun je scherp en vitaal blijven in je werk- en privéleven én overbelasting en burn-out voorkomen.

Met welk vraagstuk startte we?
Carla Schellings kwam bij me om haar methodiek vorm te geven in het kader van haar boek Take Care! 
Ze zocht naar een manier om haar zelf ontwikkelde werkwijze beeldend te maken zodat die heel helder is om te volgen zonder dat het veel tijd kost om uit te leggen. Maar de inhoud en het boek zelf waren nog in ontwikkeling. 

 

Carla over de samenwerking: “Je werkt snel en communiceert goed. Voor mij is het persoonlijke contact een voorwaarde om mezelf hier prettig in te voelen. Omdat ik zelf nog zo aan het zoeken was met mijn boodschap en het de eerste keer was dat ik zo’n soort opdracht gaf, had ik er behoefte aan om me prettig te voelen in het contact. Je gaf me de ruimte om voluit na te denken en kwam met ideeën, zonder dat ik me afgeremd of gestuurd voelde. Ik voelde me ook vrij om om aanpassingen te vragen, waardoor we samen tot een steeds beter resultaat kwamen.”

Voor organisaties en MKB binnen zorg en sociaal domein gerelateerde onderwerpen heb ik verschillende opdrachten mogen doen. Bekijk mijn uitgebreide portfolio voor meer projecten en inspiratie. 

But first, let’s talk!